REGULAMIN
CATERINGU DIETETYCZNEGO

BONAFIT

§1

WPROWADZENIE

Właścicielem
serwisu internetowego dostępnego pod adresem
www.bonafit.pl
(zwany dalej „Sprzedawca” lub ”Sprzedawca” )jest firma
Grupa
180Stopni Artur Cichecki

z siedzibą w
Piotrkowie
Trybunalskim

kod
97-300.
przy ulicy
Słowackiego
128C

wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem NIP
7712714805

REGON
100600263,
telefon: +48
721150196
poczta elektroniczna:
bonafit.pl@gmail.com

Regulamin
cateringu określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą
elektroniczną, telefoniczną oraz za pośrednictwem Serwisu
internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu
internetowego oraz poczty e-mail, zasady wykonywania tych umów,
prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb odstąpienia od
umowy i postępowania reklamacyjnego.

§2

Definicje

  1. Sprzedawca

    firma Grupa
    180Stopni Artur Cichecki

    z siedzibą w
    Piotrkowie
    Trybmunalski
    kod 97-300
    przy ulicy
    Słowackiego
    128C
    wpisaną do rejestru
    przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP
    7712714805,
    REGON
    100600263
    telefon: +48
    721150196
    poczta elektroniczna:
    bonafit.pl@gmail.com
    Sprzedawca jest Stroną Umowy Sprzedaży oraz Administratorem Danych
    Osobowych przetwarzanych w celu realizacji Umowy.

  2. Produkt,
    Dieta

    – Zestaw od 3 do 5 posiłków o łącznej kaloryczności
    dietetyczny o łącznej kaloryczności od 1000 do 3
    000
    kcal dostarczany do klientowi codziennie lub co drugi dzień (w
    zależności od zamówienia)

  3. Klient
    każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu
    Internetowego.

  4. Serwis Internetowy
    sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    internetowym
    www.bonafit.pl

  5. Umowa zawarta na odległość
    – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
    zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu Internetowego),
    bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
    wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
    się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  6. Regulamin
    niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.

  7. Zamówienie
    oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia, poczty e-mail lub telefonicznie i zmierzające
    bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów
    ze Sprzedawcą.

  8. Umowa Sprzedaży
    – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
    a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę
    o świadczenie.

  9. Podmiot Zewnętrzny
    firmy współpracujące ze Sprzedawcą w celu realizacji warunków
    umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Firmy te
    przetwarzają dane osobowe jedynie w celach wynikających z Umowy.

  10. Dzień
    roboczy

    – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni
    ustawowo wolnych od pracy.

  11. Ustawa
    o prawach konsumenta, Ustawa
     –
    ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.
    827 ze zm.).

  12. Strefa
    dowozu 

    obszar dostaw Usługi wskazany dostępnej na stronie Serwisu
    Głównej
    Internetowego obejmujący wskazane miasta główne oraz okoliczne
    miejscowości. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta
    w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Sprzedawcę
    podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Dodatkowo w sytuacji
    niemożności realizacji dostawy pod podany adres, Klient jest o tym
    informowany.

  13. Kodeks
    cywilny
     –
    ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz.
    93 ze zm.).

§3

Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca
    zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie
    i na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. Klient
    zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z
    obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia
    społecznego. Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany
    jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

  3. Klient
    wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywane i przetwarzanie przez
    Sprzedawcę oraz Podmioty Zewnętrzne. Dane osobowe, które są
    przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:

Dane
osobowe

Cel
przetwarzania

Imię
i nazwisko

Weryfikacja
płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji
e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach

Adres
e-mail

Korespondencja
e-mail, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz
informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu

Numer
telefonu

Informowanie
o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w
pracy cateringu oraz do kontaktu w razie trudności z dostawą
produktu

Adres
dostawy

Dostawa
produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę

  1. Szczegółowe
    warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych
    przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” cateringu
    internetowego

  2. Wszelkie
    ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich
    złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne
    składniki.

§4

Zamówienie Produktu

  1. Sprzedawca
    umożliwia Klientowi złożenie zamówienia poprzez Serwis
    Internetowy wyboru Produktu na konkretną ilość dni oraz dostaw
    zgodnie z ofertą cateringu opisaną w zakła
    dce
    zamów oraz menu

  2. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty.
    Dodanie nowych Produktów nie stanowi zmiany Regulaminu

  3. Sprzedawca
    umożliwia składanie zamówień:

    1. telefonicznie
      pod numerem +48
      794
      606 606

    2. od
      poniedziałku do piątku w godzinach od
      9
      do
      16,

    3. w
      soboty od godz
      elektronicznie

    4. w
      niedzielę od
      9

      do
      16
      ,

    5. drogą
      elektroniczną na adres
      bonafit.pl@gmail.com
      przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, za pośrednictwem
      Formularza zamówienia dostępnego w Serwisie internetowym przez 7
      dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

  4. W
    celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wskazania Produktu
    oferowanego przez Sprzedawcę, określając rodzaj diety, wariant
    diety oraz kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu
    oraz dni, które Produkt będzie dostarczany. Poza wskazaniem
    Produktu, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji
    zamówienia w tym Dane osobowe oraz adres do dostawy. Dane osobowe
    oraz sposób ich przetwarzania jest opisany w Polityce Prywatności
    cateringu oraz punkcie III niniejszego regulaminu

  5. Po
    otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą
    elektroniczną na podany podczas składania zamówienia adres poczty
    elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia stanowiące
    równocześnie jego potwierdzenie. Z chwilą otrzymania wiadomości
    przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy.

  6. Wiadomość
    potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki zamówienia, a
    w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do
    zapłaty (wraz z kosztami dostawy) oraz informację o przewidywanym
    czasie dostawy Produktu.

  7. Klient
    ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w
    potwierdzeniu zamówienia w ciągu 12 godzin od otrzymania
    wiadomości od Sprzedawcy. Niezgłoszenie zastrzeżeń w zakreślonym
    terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia.

  8. Klient
    ma prawo zamówienia maksymalnie dwóch Produktów jako zestaw
    próbny. Kolejne zamówienia będą traktowane jako złożenie
    zamówienia na Produkt w regularnej cenie odpowiadającej cenie
    Produktu w najkrótszym

§5

Warunki realizacji Umowy Sprzedaży oraz dostawy produktu

  1. Zamówienia
    w cateringu są przyjmowane z wyprzedzeniem pozwalającym Sprzedawcy
    na staranne przygotowanie zamówienia. Czas realizacji zamówienia
    jest przedstawiony w tabeli poniżej:

    Tabela
    1

    Zmiana/Zamówienie
    potwierdzone w:

    Do
    godz.:

    Zostanie
    dostarczone/zmienione w:

    Zamówienie
    złożone po godz.

    Zostanie
    dostarczone/zmienione w:

    Poniedziałek

    10.00

    wtorek

    10.00

    środa

    Wtorek

    10.00

    sroda

    10.00

    czwartek

    Środę

    10.00

    czwartek

    10.00

    piątek

    Czwartek

    10.00

    piątek

    10.00

    niedziela

    Piątek

    10.00

    poniedziałek

    10.00

    niedziela

    Sobotę

    10.00

    poniedziałek

    10.00

    poniedziałek

    Niedzielę

    10.00

    poniedziałek

    10.00

    wtorek

  2. Zamówienie
    potwierdzone jest w momencie:

    1. Przesłania
      na adres e-mail Biura Obsługi Klienta……………….
      Potwierdzenia płatności z konta bankowego zawierającego
      szczegóły pozwalające na identyfikację zamówienia (Imię,
      nazwisko, adres, zamówiony Produkt)

    2. Dokonanie
      płatności online przez dostawcę płatności internetowych

  3. Godziny
    w Tabeli 1są terminami niepodważalnymi i nieprzekraczalnymi.

  4. Godziny
    w Tabeli 1 są również wiążące w stosunku do dokonywania zmian
    w zamówieniu takich jak zmiana Produktu lub adresu dostawy.

  5. Odstępstwa
    od pkt.3 i 4 mogą być stosowane, ale tylko i wyłącznie po
    uzgodnieniu ze Sprzedawcą i e-mailowym potwierdzeniu z jego strony.

  6. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówień
    w następujących przypadkach:

    1. złożenia
      zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego
      realizację;

    2. bezskuteczności
      uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu;

    3. braku
      dokonania płatności za zakupiony Produkt;

    4. rażącego
      naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

  7. Koszt
    dostawy Produktu na terenie miast wymienionych na stronie Sprzedawcy
    jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku”
    dostępnym na stronie Serwisu internetowego, z wyłączeniem
    opisanym w następnym zdaniu.

  8. W
    przypadku realizacji zamówień poza strefę dowozu w konkretnym
    mieście może być doliczona opłata dodatkowa, która jest
    określona
    indywidualnie
    i ustalana telefonicznie lub mailowo.

  9. W
    przypadku złożenia zamówienia z dostawą poza teren, w którym
    jest wliczona cena produktu, koszt dostawy zostanie ustalony z
    Klientem indywidualnie.

  10. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu
    realizacji zamówienia w przypadku, gdy realizacja zamówienia w
    pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny
    niezależne od Sprzedawcy, a których usunięcie nie jest możliwe.

  11. Klient
    ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania okresu zamówienia
    po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail
    powiadomieniu Sprzedawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna
    zostać zgłoszona z wyprzedzeniem określonym w Tabeli 1. Okres
    zamówienia zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło
    do wstrzymania dostawy.

  12. Poza
    informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania zamówienia,
    Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o wszelkich
    dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych
    chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub
    ograniczenia spożywania określonych produktów.

  13. Zrealizowanie
    zamówienia z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 13
    powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Sprzedawcy za
    ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję
    organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku
    wiedzy i wpływu Sprzedawcy o pozostałych przyjmowanych przez
    klienta płynach i produktach.

  14. W
    razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowane
    nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru zamówienia lub
    jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną
    w terminach oznaczonych w Tabeli 1, bądź błędnie podanymi
    szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot zamówienia uważa się
    za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony
    do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części
    przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych
    roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.

  15. W
    sytuacji gdy wystąpią czynniki niezależne od Sprzedawcy, które
    utrudnia lub uniemożliwią dostawę Produktu, nie będzie
    możliwości dochodzenia odszkodowania lub zwrotu. Mowa tu o
    przypadkach np. związanych z dużymi utrudnieniami pogodowymi.

  16. W
    przypadku, gdy dojdzie do przywłaszczenia Produktu przez osoby
    trzecie po dostarczeniu przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi
    odpowiedzialności za niewywiązanie się z Umowy.

    Dostawca jest zobowiązany udokumentować i potwierdzić w formie SMS dostawę paczki pod drzwi pod wskazany adres.

  17. W
    przypadku rezygnacji z zamówienia Klientowi przysługuje zwrot
    kwoty za niewykorzystane dni z uwzględnieniem czasu rozwiązania
    umowy określonego w Tabeli 1.

  18. W
    przypadku zmiany Produktu w czasie realizacji zamówień na inny
    Produkt, Klient musi dokonać opłaty różnicy w zamówieniu.
    Zmiana zostanie uwzględniona zgodnie z Tabelą 1.

§6

Metody płatności

  1. Sprzedawca
    umożliwia następujące metody płatności:

    1. przelew
      tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez
      Grupa
      180Stopni

      o numerze:
      73
      1140 2004 0000 3102 7763 3855

    2. przelew
      online lub płatność kartą za pośrednictwem systemu tPay.com.

    3. gotówkowe

  2. Wpłatę
    za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3
    dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty
    za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako
    anulowane.

  3. Za
    dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na
    koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu
    elektronicznego w formie pliku PDF.

§7

Odstąpienie
od Umowy dostawy Produktu

Sprzedawca
informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu
konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym
mowa w art. 27 wymienionej ustawy.

§8

Postępowanie
reklamacyjne

  1. Reklamacje
    związane z realizacją Umowy dotyczącej Produktu należy składać
    w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego
    zgłoszenie reklamacji. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące
    niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamację należy
    złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać
    zrealizowana. Reklamacje rozpatruje Sprzedawca w terminie 7 dni
    kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem
    reklamacji dotyczącej dostawy, która rozpatrywana jest
    niezwłocznie.

  2. Złożona
    reklamacja powinna zawierać:

    1. Identyfikację
      Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub
      adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej).

    2. Przedmiot
      reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu
      czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
      złożenie reklamacji

  3. W
    przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji
    określonych w ust. 1 – 2, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O
    przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie
    powiadomi Klienta. Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone
    pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w nie później
    niż w ciągu 14 dni roboczych.

§9

Odpowiedzialność
Sprzedawcy

  1. Sprzedawca
    nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych
    danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w
    formularzach dostępnych na stronie np. Osobowych, czy kontaktowych)
    lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający
    świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.

  2. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia
    poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego z uwagi na
    konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej
    bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń
    poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego nie może
    naruszać praw Klienta.

     

§10

Prawa Konsumenta

  1. Szczegółowe informacje
    dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
    siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
    zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    1. https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

    2. https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

    3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument posiada następujące
    przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  3. Konsument uprawniony jest do
    zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
    którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

  1. Konsument uprawniony jest do
    zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
    zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
    zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

  2. Konsument może uzyskać
    bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
    Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
    (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
    której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  3. może
    uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację
    Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800
    007 707

§11

Dane
Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych
    Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest
    Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Klientów zbierane
    przez administratora za pośrednictwem Serwisu Internetowego
    zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient
    wyrazi na to osobną zgodę – także w celu marketingowym.

  3. Klient ma prawo dostępu do
    treści swoich danych oraz ich poprawiania.

  4. Podanie danych osobowych jest
    dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych
    osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
    możliwości zawarcia tejże umowy.

  5. Szczegółowe sposoby kategorii
    danych oraz sposobu ich wykorzystania są opisane w Polityce
    Prywatności cateringu

§12

Prawa
Autorskie

  1. Prawa autorskie oraz prawa
    własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości
    oraz jego poszczególnych elementów, w tym grafik, utworów, wzorów
    i znaków dostępnych w jego ramach należą do Sprzedawcy lub
    innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa
    Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego
    prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie
    formy ich wyrażenia.

  2. Serwis Internetowy należy
    traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie
    autorskiej. Klient nie ma prawa kopiować Serwisu Internetowego, za
    wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie
    wiążącego prawa. Klient zobowiązuje się także nie modyfikować,
    adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować
    lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy
    Serwisu Internetowego, za wyjątkiem przypadków dozwolonych
    przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.

  3. Znaki handlowe Sprzedawcy oraz
    podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa.

§13

Postanowienia
Końcowe

 

  1. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie
    Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na
    co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w
    Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do
    Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania
    poprzedniej wersji Regulaminu.

  2. W
    pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego
    Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

  3. Regulamin
    wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 roku.