REGULAMIN
CATERINGU DIETETYCZNEGO
„BONAFIT”
§1
WPROWADZENIE
Właścicielem
serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.bonafit.pl
(zwany dalej „Sprzedawca” lub ”Sprzedawca” )jest firma Grupa
180Stopni Artur Cichecki
z siedzibą w Piotrkowie
Trybunalskim
kod 97-300.
przy ulicy Słowackiego
128C
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem NIP 7712714805
REGON 100600263,
telefon: +48 721150196
poczta elektroniczna: bonafit.pl@gmail.com
Regulamin
cateringu określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą
elektroniczną, telefoniczną oraz za pośrednictwem Serwisu
internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu
internetowego oraz poczty e-mail, zasady wykonywania tych umów,
prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb odstąpienia od
umowy i postępowania reklamacyjnego.
§2
Definicje
-
Sprzedawca
–
firma Grupa
180Stopni Artur Cichecki
z siedzibą w Piotrkowie
Trybmunalski kod 97-300
przy ulicy Słowackiego
128C wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP
7712714805,
REGON 100600263
telefon: +48 721150196
poczta elektroniczna: bonafit.pl@gmail.com
Sprzedawca jest Stroną Umowy Sprzedaży oraz Administratorem Danych
Osobowych przetwarzanych w celu realizacji Umowy. -
Produkt,
Dieta
– Zestaw od 3 do 5 posiłków o łącznej kaloryczności
dietetyczny o łącznej kaloryczności od 1000 do 3000
kcal dostarczany do klientowi codziennie lub co drugi dzień (w
zależności od zamówienia) -
Klient –
każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu
Internetowego. -
Serwis Internetowy –
sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym www.bonafit.pl -
Umowa zawarta na odległość
– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu Internetowego),
bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. -
Regulamin –
niniejszy regulamin Serwisu Internetowego. -
Zamówienie –
oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia, poczty e-mail lub telefonicznie i zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów
ze Sprzedawcą. -
Umowa Sprzedaży
– umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę
o świadczenie. -
Podmiot Zewnętrzny –
firmy współpracujące ze Sprzedawcą w celu realizacji warunków
umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Firmy te
przetwarzają dane osobowe jedynie w celach wynikających z Umowy. -
Dzień
roboczy
– jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy. -
Ustawa
o prawach konsumenta, Ustawa –
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.
827 ze zm.). -
Strefa
dowozu –
obszar dostaw Usługi wskazany dostępnej na stronie Serwisu
Głównej
Internetowego obejmujący wskazane miasta główne oraz okoliczne
miejscowości. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta
w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Sprzedawcę
podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Dodatkowo w sytuacji
niemożności realizacji dostawy pod podany adres, Klient jest o tym
informowany. -
Kodeks
cywilny –
ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz.
93 ze zm.).
§3
Postanowienia ogólne
-
Sprzedawca
zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie
i na warunkach określonych w Regulaminie. -
Klient
zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia
społecznego. Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany
jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu. -
Klient
wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywane i przetwarzanie przez
Sprzedawcę oraz Podmioty Zewnętrzne. Dane osobowe, które są
przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:
-
Dane
osoboweCel
przetwarzaniaImię
i nazwiskoWeryfikacja
płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji
e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawachAdres
e-mailKorespondencja
e-mail, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz
informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniuNumer
telefonuInformowanie
o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w
pracy cateringu oraz do kontaktu w razie trudności z dostawą
produktuAdres
dostawyDostawa
produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę
-
Szczegółowe
warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych
przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” cateringu
internetowego -
Wszelkie
ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich
złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne
składniki.
§4
Zamówienie Produktu
-
Sprzedawca
umożliwia Klientowi złożenie zamówienia poprzez Serwis
Internetowy wyboru Produktu na konkretną ilość dni oraz dostaw
zgodnie z ofertą cateringu opisaną w zakładce
zamów oraz menu -
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty.
Dodanie nowych Produktów nie stanowi zmiany Regulaminu -
Sprzedawca
umożliwia składanie zamówień:-
telefonicznie
pod numerem +48 794
606 606 -
od
poniedziałku do piątku w godzinach od 9
do 16,
-
w
soboty od godz elektronicznie -
w
niedzielę od 9
do 16
, -
drogą
elektroniczną na adres bonafit.pl@gmail.com
przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, za pośrednictwem
Formularza zamówienia dostępnego w Serwisie internetowym przez 7
dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
-
-
W
celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wskazania Produktu
oferowanego przez Sprzedawcę, określając rodzaj diety, wariant
diety oraz kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu
oraz dni, które Produkt będzie dostarczany. Poza wskazaniem
Produktu, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji
zamówienia w tym Dane osobowe oraz adres do dostawy. Dane osobowe
oraz sposób ich przetwarzania jest opisany w Polityce Prywatności
cateringu oraz punkcie III niniejszego regulaminu -
Po
otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą
elektroniczną na podany podczas składania zamówienia adres poczty
elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia stanowiące
równocześnie jego potwierdzenie. Z chwilą otrzymania wiadomości
przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy. -
Wiadomość
potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki zamówienia, a
w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do
zapłaty (wraz z kosztami dostawy) oraz informację o przewidywanym
czasie dostawy Produktu. -
Klient
ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w
potwierdzeniu zamówienia w ciągu 12 godzin od otrzymania
wiadomości od Sprzedawcy. Niezgłoszenie zastrzeżeń w zakreślonym
terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia. -
Klient
ma prawo zamówienia maksymalnie dwóch Produktów jako zestaw
próbny. Kolejne zamówienia będą traktowane jako złożenie
zamówienia na Produkt w regularnej cenie odpowiadającej cenie
Produktu w najkrótszym
§5
Warunki realizacji Umowy Sprzedaży oraz dostawy produktu
-
Zamówienia
w cateringu są przyjmowane z wyprzedzeniem pozwalającym Sprzedawcy
na staranne przygotowanie zamówienia. Czas realizacji zamówienia
jest przedstawiony w tabeli poniżej:Tabela
1Zmiana/Zamówienie
potwierdzone w:Do
godz.:Zostanie
dostarczone/zmienione w:Zamówienie
złożone po godz.Zostanie
dostarczone/zmienione w:Poniedziałek
10.00
wtorek
10.00
środa
Wtorek
10.00
sroda
10.00
czwartek
Środę
10.00
czwartek
10.00
piątek
Czwartek
10.00
piątek
10.00
niedziela
Piątek
10.00
poniedziałek
10.00
niedziela
Sobotę
10.00
poniedziałek
10.00
poniedziałek
Niedzielę
10.00
poniedziałek
10.00
wtorek
-
Zamówienie
potwierdzone jest w momencie:-
Przesłania
na adres e-mail Biura Obsługi Klienta……………….
Potwierdzenia płatności z konta bankowego zawierającego
szczegóły pozwalające na identyfikację zamówienia (Imię,
nazwisko, adres, zamówiony Produkt) -
Dokonanie
płatności online przez dostawcę płatności internetowych
-
-
Godziny
w Tabeli 1są terminami niepodważalnymi i nieprzekraczalnymi. -
Godziny
w Tabeli 1 są również wiążące w stosunku do dokonywania zmian
w zamówieniu takich jak zmiana Produktu lub adresu dostawy. -
Odstępstwa
od pkt.3 i 4 mogą być stosowane, ale tylko i wyłącznie po
uzgodnieniu ze Sprzedawcą i e-mailowym potwierdzeniu z jego strony. -
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówień
w następujących przypadkach:-
złożenia
zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego
realizację; -
bezskuteczności
uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu; -
braku
dokonania płatności za zakupiony Produkt; -
rażącego
naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
-
-
Koszt
dostawy Produktu na terenie miast wymienionych na stronie Sprzedawcy
jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku”
dostępnym na stronie Serwisu internetowego, z wyłączeniem
opisanym w następnym zdaniu. -
W
przypadku realizacji zamówień poza strefę dowozu w konkretnym
mieście może być doliczona opłata dodatkowa, która jest
określona indywidualnie
i ustalana telefonicznie lub mailowo. -
W
przypadku złożenia zamówienia z dostawą poza teren, w którym
jest wliczona cena produktu, koszt dostawy zostanie ustalony z
Klientem indywidualnie. -
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu
realizacji zamówienia w przypadku, gdy realizacja zamówienia w
pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny
niezależne od Sprzedawcy, a których usunięcie nie jest możliwe. -
Klient
ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania okresu zamówienia
po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail
powiadomieniu Sprzedawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna
zostać zgłoszona z wyprzedzeniem określonym w Tabeli 1. Okres
zamówienia zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło
do wstrzymania dostawy. -
Poza
informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania zamówienia,
Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o wszelkich
dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych
chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub
ograniczenia spożywania określonych produktów. -
Zrealizowanie
zamówienia z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 13
powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Sprzedawcy za
ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję
organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku
wiedzy i wpływu Sprzedawcy o pozostałych przyjmowanych przez
klienta płynach i produktach. -
W
razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowane
nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru zamówienia lub
jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną
w terminach oznaczonych w Tabeli 1, bądź błędnie podanymi
szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot zamówienia uważa się
za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony
do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części
przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych
roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia. -
W
sytuacji gdy wystąpią czynniki niezależne od Sprzedawcy, które
utrudnia lub uniemożliwią dostawę Produktu, nie będzie
możliwości dochodzenia odszkodowania lub zwrotu. Mowa tu o
przypadkach np. związanych z dużymi utrudnieniami pogodowymi. -
W
przypadku, gdy dojdzie do przywłaszczenia Produktu przez osoby
trzecie po dostarczeniu przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za niewywiązanie się z Umowy.Dostawca jest zobowiązany udokumentować i potwierdzić w formie SMS dostawę paczki pod drzwi pod wskazany adres.
-
W
przypadku rezygnacji z zamówienia Klientowi przysługuje zwrot
kwoty za niewykorzystane dni z uwzględnieniem czasu rozwiązania
umowy określonego w Tabeli 1. -
W
przypadku zmiany Produktu w czasie realizacji zamówień na inny
Produkt, Klient musi dokonać opłaty różnicy w zamówieniu.
Zmiana zostanie uwzględniona zgodnie z Tabelą 1.
§6
Metody płatności
-
Sprzedawca
umożliwia następujące metody płatności:-
przelew
tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez Grupa
180Stopni
o numerze: 73
1140 2004 0000 3102 7763 3855
-
przelew
online lub płatność kartą za pośrednictwem systemu tPay.com. -
gotówkowe
-
-
Wpłatę
za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3
dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty
za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako
anulowane. -
Za
dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na
koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu
elektronicznego w formie pliku PDF.
§7
Odstąpienie
od Umowy dostawy Produktu
Sprzedawca
informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu
konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym
mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
§8
Postępowanie
reklamacyjne
-
Reklamacje
związane z realizacją Umowy dotyczącej Produktu należy składać
w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego
zgłoszenie reklamacji. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące
niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamację należy
złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać
zrealizowana. Reklamacje rozpatruje Sprzedawca w terminie 7 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem
reklamacji dotyczącej dostawy, która rozpatrywana jest
niezwłocznie. -
Złożona
reklamacja powinna zawierać:-
Identyfikację
Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub
adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej). -
Przedmiot
reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu
czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
złożenie reklamacji
-
-
W
przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji
określonych w ust. 1 – 2, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O
przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie
powiadomi Klienta. Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone
pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w nie później
niż w ciągu 14 dni roboczych.
§9
Odpowiedzialność
Sprzedawcy
-
Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych
danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w
formularzach dostępnych na stronie np. Osobowych, czy kontaktowych)
lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający
świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę. -
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia
poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego z uwagi na
konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej
bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń
poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego nie może
naruszać praw Klienta.
§10
Prawa Konsumenta
-
Szczegółowe informacje
dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:-
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
-
https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
-
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
-
Konsument posiada następujące
przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: -
Konsument uprawniony jest do
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
-
Konsument uprawniony jest do
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. -
Konsument może uzyskać
bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). -
może
uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację
Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800
007 707
§11
Dane
Osobowe
-
Administratorem danych osobowych
Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest
Sprzedawca. -
Dane osobowe Klientów zbierane
przez administratora za pośrednictwem Serwisu Internetowego
zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient
wyrazi na to osobną zgodę – także w celu marketingowym. -
Klient ma prawo dostępu do
treści swoich danych oraz ich poprawiania. -
Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych
osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
możliwości zawarcia tejże umowy. -
Szczegółowe sposoby kategorii
danych oraz sposobu ich wykorzystania są opisane w Polityce
Prywatności cateringu
§12
Prawa
Autorskie
-
Prawa autorskie oraz prawa
własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości
oraz jego poszczególnych elementów, w tym grafik, utworów, wzorów
i znaków dostępnych w jego ramach należą do Sprzedawcy lub
innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa
Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego
prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie
formy ich wyrażenia. -
Serwis Internetowy należy
traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie
autorskiej. Klient nie ma prawa kopiować Serwisu Internetowego, za
wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie
wiążącego prawa. Klient zobowiązuje się także nie modyfikować,
adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować
lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy
Serwisu Internetowego, za wyjątkiem przypadków dozwolonych
przepisami bezwzględnie wiążącego prawa. -
Znaki handlowe Sprzedawcy oraz
podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
§13
Postanowienia
Końcowe
-
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie
Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na
co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w
Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do
Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania
poprzedniej wersji Regulaminu. -
W
pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego
Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego. -
Regulamin
wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 roku.