FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz taką dietę, która jest zgodna z Twoimi preferencjami. Posiłki przede wszystkim mają Ci smakować i pomóc Ci osiągnąć Twój cel. Na naszej stronie znajdziesz obszerny opis każdej diety a jeśli nie wiesz jaka kaloryczność będzie dla Ciebie najlepsza to skorzystaj z naszego kalkulatora który podpowie Ci, jaka kaloryczność będzie dla Ciebie odpowiednia.

Tak! Posiłki na sobotę i niedzielę są dostarczane w piątek w godzinach 17-24. Możesz zamówić posiłki tylko na sobotę/niedzielę bądź na sobotę i niedzielę.

Nasi kierowcy dostarczają posiłki w godzinach 17-24 dnia poprzedniego. Jeśli zamówisz posiłki na poniedziałek, to dostawa będzie w niedzielę w godzinach 17-24. Warto pamiętać, że godzina dostawy może się różnić każdego dnia. Jest to zależne od trasy kierowcy, ilości klientów, warunków drogowych i pogodowych. Nie możemy gwarantować, że posiłki dojadą każdego dnia o tej samej godzinie.

Nie realizujemy dostaw na konkretną godzinę ponieważ kierowca ma ściśle ustaloną trasę którą nie może zmienić. Niestety nie możemy również gwarantować dostawy do godziny X lub od godziny X ponieważ kierowca musi trzymać się swojej trasy oraz ram czasowych. Niemniej traktujemy każdy przypadek indywidualnie i staramy się znaleźć rozwiązanie na każdy problem.

Jeśli nie możesz odebrać posiłki w godzinach 17-24, wskaż kierowcy miejsce w którym będzie mógł zostawić zamówienie. Składając zamówienie podaj kod do klatki aby kierowca mógł zostawić posiłki pod drzwiami lub wskaż kierowcy miejsce w którym może zostawić posiłki w sytuacji, gdy nie ma Cię w domu bądź nie możesz osobiście odebrać posiłki. Jeśli kierowca nie zastanie Cię w domu – będzie dzwonił lub napisze SMS z informacją, że posiłki zostały dostarczone i pozostawione w wcześniej umówionym miejscu.

Jeśli chcesz odwołać posiłki na konkretny dzień w trakcie trwania zamówienia to należy skontaktować się z naszą obsługą pod numerem 794-606-606. Posiłki można odwołać dwa dni robocze wcześniej. Jeśli chcesz wstrzymać dostawę posiłków na środę, to najpóźniej w poniedziałek należy je telefonicznie lub w wiadomości SMS odwołać.

Produkty potrzebne i surowce do przygotowania posiłków są zamawiane z wyprzedzeniem i dostarczane w dniu dostawy z samego rana aby zagwarantować maksymalną świeżość. W chwili gdy posiłki są już w trakcie przygotowań, czyli właśnie w dniu dostawy, nie można ich już odwołać ani zmienić. Nie chcemy przyczyniać się do marnowania żywności, dlatego prosimy aby pamiętać o odwołaniu posiłków co najmniej dwa dni robocze wcześniej.

Tak oczywiście! Należy skontaktować się z naszym dietetykiem pod numerem 794-606-606. W każdej chwili można zmienić dietę i kaloryczność na inną.

Tak. Możesz odpłatnie wykluczyć do trzech składników.

Posiłki możesz bezpiecznie odgrzać w mikrofalówce w pojemniku w którym dostarczane jest jedzenie. Jeśli masz taką możliwość, polecamy odgrzać dania na patelni lub w garnku – szczególnie takie dania jak pizza, bułeczki i zupy. Dzięki temu nie stracą na konsystencji i będą smakować.

Tak, oczywiście! Wystarczy zadzwonić do naszej obsługi klienta pod numer 794-606-606 a nasz dietetyk dobierze dla Ciebie dietę pudełkową która będzie zgodna z rozpiską od Twojego dietetyka.